Gossip Girl!

Välkommen till min blogg! Den här bloggen är till för alla Gossip Girl fans. Här får ni bland annat reda på massvid med "gossip" om dom berömda och snygga stjärnorna.

Gossip GirlGossip Girl 2 - Ni vet att ni älskar migGossip Girl 3 - Allt och lite till
Gossip Girl 4 - För det är jag värdGossip Girl 5 - Det som passar migGossip Girl 6 - Leva livet här och nu
Gossip Girl 7 - Ingen gör det bättreGossip Girl 8 - Fiender i vått och torrtGossip Girl 9 - Bara i din fantasi
Gossip Girl 10 - Det finnns bara en ...Gossip Girl 11 - Älskar, älskar inteGossip Girl 12 - Du och ingen annan
                                       Tre x Carlyle
              Här har ni en titt på Gossip Girl böckerna, jag rekomenderar
                                   dom verkligen om ni inte har läst dom.
                                 

Kommentarer
Postat av: hannah

Jag har läst från 1-10 :)

2009-07-08 @ 19:25:01
URL: http://thathannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0